2010. január 28., csütörtök

17. fejezet

Bevettétek:D

Bocsíí,hogy nem frisst hozok. Az majd hétvégén jön, Dóry "tollából". Sajnálom, hogy ezelőtt hétvégén nem volt friss, de sajnos a 10 komi sem jött össze. Szerintem leteszünk erről a kommentelős dologról és minden hétvégén jön a friss. Ez volt az egyik hír. A másik pedig: hamarosan féléves lesz a blogunk és kíváncsiak vagyunk, hogy mit szeretnétek ajándéknak. Esetleg dupla fejit vagy valami mást./ha valami mást azt komiba vagy chat-be legyetek szívesek beleírni/
és a dupla fejit úgy válasszátok, hogy hamarosan vége lesz az egésznek. Kinek jó kinek rossz hír.

puszíí: Bogíí és Dóry

5 megjegyzés:

  1. szija:)
    de ugye ha enneg vége akkor irtok még egy ehhez hasonlót??mert nekem ez is tetszik/tetszett:)
    puszi,Rosalie

    u.i.:szeritem az lenne jó hogy ha Oli szemszögéből irnátok le a dolgokat...:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem tök jó lenne, ha lenne dupla fejetet... Imádom amiket írtok!!! Eszter

    VálaszTörlés
  3. Ja és az előbbihez, jó lenne, ha pozitív irányba fojtatódna a történet!!! És tényleg jó lenne, ha Oli szemszögéből írnátok tovább. puszi,Eszter

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Én a dupla fejezetre szavazok!! Már nagyon várom. Puszi, Lili

    VálaszTörlés
  5. Helo Lányok!Nagyon jol irtok!Irjatok kicsit Alise szerelmi életéröl is és léci csináljátok ugy hogy Oli visszajöjön Nessihez!Nagyon ügyesek vagytok csak igy tovább!Izgatottan várom a következö részeket!!!!Évike vajdaságbol

    VálaszTörlés